Zamów do 12:00, a wyślemy tego samego dnia! (dni robocze) Darmowa dostawa od 200 zł
Instagram Facebook E-mail
Pomoc
Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli chcesz anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami: [email protected]
Czy mogę edytować zamówienie?
Możemy zmienić produkt, dodać kolejny do zamówienia lub zmienić dane adresowe. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez e-mail: [email protected]
Czy pakujecie paczki na prezent?
W chwili obecnej pakujemy na prezent wybrane produkty, takie jak świecę urodzinową oraz zestawy świec sojowych. Opcja jest widoczna przy produkcie. Nie mamy jeszcze dostępnej opcji pakowania na prezent dla wszystkich produktów.
 
Dostawa
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Dostępne sposoby dostawy:
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost
- Paczkomaty Paczka w Weekend (dostępna od czwartku godz. 14:00 do piątku godz. 12:00 - zamówienia wysłane tą metodą dostarczane są do Paczkomatu w weekend)
Ile wynosi koszt wysyłki?
Kurier InPost do kwoty 200 zł: 14,90 zł.
Paczkomaty InPost do kwoty 200 zł: 14,90 zł.
Paczkomaty Paczka w Weekend do kwoty 200 zł: 15,90 zł.


Przy zamówieniach powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa.
*darmowa dostawa nie obowiązuje przy płatności przy odbiorze oraz przesyłkach zagranicznych.
 
Wysyłacie paczki zagranicę?
Tak, wysyłamy nacze produkty zagranicę. Wystarczy w Koszyku w pierwszym kroku zmienić kraj. Wszystkie paczki wysyłamy wyłącznie kurierem, aby klient mógł śledzić wysyłkę, a dostawa była zrealizowana jak najszybciej. Koszt dostawy (dowolna wielkość paczki):

🇩🇪 Niemcy: 85 zł (DPD)
🇳🇱 Holandia: 80-90 zł (DPD)
🇮🇪 Irlandia: 115 zł (UPS)
🇧🇪 Belgia: 80 zł (GLS)
🇮🇹 Włochy: 115 zł (UPS)
🇸🇪 Szwecja: 115 zł (UPS)
🇫🇷 Francja: 115 zł (UPS)
🇩🇰 Dania: 80 zł (GLS)
🇪🇸 Hiszpania: 130 zł (FedEx)
🇵🇹 Portugalia: 120 zł (UPS)
🇨🇿 Czechy: 60 zł (DPD)
🇱🇺 Luksemburg: 80-100 zł (DPD)
🇬🇧 UK - z przyczyn podatkowo celnych wysyłka jest niedostępna.

Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, napisz do nas - postaramy się pomóc.

Płatność za przesyłki zagraniczne można dokonać m.in kartą płatniczą oraz przelewem tradycyjnym na dane:

PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

ING
29 1050 1142 1000 0097 3770 0675

W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.

Swift dla przelewów zagranicznych: INGBPLPW

Z uwagi na to, że przy przesyłkach zagranicznych nie można wykupić do nich opcji specjalnej "Ostrożnie", kubki oraz świeczki za granicę wysyłamy na odpowiedzialność klienta.
Ile trwa przygotowanie paczki do wysyłki?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w weekend wysyłane są w poniedziałek.

Jeżeli dany produkt jest niedostępny lub dostępny w przedsprzedaży to czas realizacji zamówienia widnieje pod przyciskiem "Dodaj do koszyka".
Czy otrzymam informacje o etapie zamówienia?
Tak, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym etapie zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Konto możesz założyć również po złożeniu zamówienia, wystarczy podać taki sam adres e-mail.
Paczka przyszła uszkodzona, co zrobić?
Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, to koniecznie spisz protokół z kurierem. W każdym przypadku skontaktuj się z nami poprzez e-mail: [email protected] - postaramy się pomóc.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwość. Dostępna jest wyłącznie wysyłka kurierem lub do Paczkomatu.
 
Płatności
Jakie metody płatności są dostępne?
Dostępne metody płatności to:
- szybki przelew online
- przelew tradycyjny realizowany w banku
- BLIK
- płatność kartą


Płatności online oraz kartą (płatności Shoper) są obsługiwane przez BlueMedia S.A. Czyli szybkie i proste płatności z dowolnego banku, Twoja wpłata zostanie od razu zaksięgowana, a my przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.
Czy można płacić poprzez PayPal?
Taka forma płatności jest niedostępna. Dostępne są szybkie płatności, płatność kartą oraz przelew tradycyjny.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Tak, wystarczy wybrać przelew jako metodę płatności. Dane do przelewu to:

PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

ING
29 1050 1142 1000 0097 3770 0675

W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.

Swift dla przelewów zagranicznych: INGBPLPW

Kod IBAN: dopisek PL przed nr konta.
Czy płatności są bezpieczne?
Oczywiście, płatności online są realizowane przy współpracy z wiodącym polskim serwisem obsługi transakcji w sieci - Bluemedia, z usług którego korzystają największe polskie sklepy internetowe. Wszystkie transakcje są realizowane przy wykorzystaniu najbezpieczniejszych certyfikatów i protokołu https.

Nie otrzymałem paragonu ani faktury, co zrobić?
Potwierdzenie płatności otrzymasz od nas na adres e-mail. Jeśli z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła, to skontaktuj się z nami przez e-mail: [email protected]
 
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Łatwy i szybki zwrot możesz zrobić tutaj.

Wyślij do nas produkty z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj).

Pamiętaj, aby na nasz adres e-mail [email protected] przed wysyłką poinformować nas o swojej decyzji oraz napisać jakim kurierem będzie wysłana przesyłka (pozwoli nam to uniknąć awizo Poczty Polskiej)

Zwracane produkty odeślij na adres:

PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa


Zwracane produkty możesz wysłać dowolnym kurierem lub nadać paczkę do Paczkomatu CZE12M (Łódzka 204, Częstochowa 42-218 przy sklepie Lidl).

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Jeśli produkty będą używane, świeczka będzie mieć przypalone knoty, na koszulkach będzie czuć perfumy, tytoń, będą brudne lub zniszczone, to zwrot nie będzie mógł zostać uznany i produkty zostaną do Ciebie zwrócone.
Czy mogę wysłać do Was produkty kurierem lub do Paczkomatu?
Tak, najłatwiej jest to zrobić tutaj.
Czy mogę wysłać do Was produkty za pobraniem?
Nie ma takiej możliwości.
W jaki sposób zwracacie pieniądze za zamówienie?
Pieniądze są zwracane w taki sam sposób jaki była dokonywana płatność. Jeśli zamówienie zostało opłacone poprzez płatności online, to pieniądze wrócą na konto z którego był wykonany przelew.
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwracany produkt?
Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę wymienić produkty na inny rozmiar, kolor, model?
Zamówione produkty możemy wymienić na inny rozmiar. Natomiast jeśli wymiana nie wynika z naszej pomyłki, to należy opłacić wysyłkę wymienianego towaru w wysokości 14,90 zł. Płatność należy dokonać przelewem, a w tytule umieścić informację, że jest to koszt wysyłki wymienianego towaru.

Dane do przelewu:
PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

ING
29 1050 1142 1000 0097 3770 0675

Produkty wyślij do nas z wypełnionym formularzem (pobierz tutaj) na adres:

PINK Roksana Kleczkowska
Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

Wysyłki wymienianego towaru realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania towaru do wymiany.

Do wymienianego towaru możesz dołączyć dowód wpłaty za ponowną wysyłkę. Przyspieszy to realizację wymiany.

W razie problemów skontaktuj się z nami: [email protected] - postaramy się pomóc.
Jak mogę złożyć reklamację?
Skontaktuj się z nami na adres e-mail: [email protected]
Opisz swój problem oraz jeśli to możliwe załącz zdjęcia.

Reklamacje staramy się rozpatrywać maksymalnie w 48h.
 
Konto
Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie jest to konieczne, ale niesie ze sobą wiele udogodnień. Proces Twojego zamówienia przebiegnie sprawniej, będziesz mieć łatwy wgląd w status zamówienia, swoje dane oraz potwierdzenia zamówień.
Czy mogę założyć konto po złożeniu zamówienia?
Tak, możesz założyć konto po dokonaniu zakupów. Jeśli zarejestrujesz taki sam adres e-mail, to zamówienie pojawi się na Twoim koncie.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Skorzystaj z funkcji „Przypomnij hasło”, a otrzymasz od nas wiadomość z możliwością zmiany hasła.
Jak zarejestrować nowe konto?
Wystarczy przejść na podstronę Rejestracja, wypełnić dane i potwierdzić klikając przycisk „Załóż konto”.
Jak się zalogować na swoje konto?
Wystarczy kliknąć ikonę „ludzika” na górnej belce i wpisać swoje dane do logowania. Możesz też kliknąć tutaj.
Czy mogę zmienić swoje dane podane podczas rejestracji?
Tak, wystarczy się zalogować na swoje konto i kliknąć przycisk „Edytuj dane”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Czy szukacie nowych Ambasadorek marki?
W tym momencie nie prowadzimy naboru na nowe Ambasadorki. Natomiast jeżeli masz ciekawe konto na Instagramie lub prowadzisz Bloga, to możesz do nas napisać na adres: [email protected] - chętnie zobaczymy Twoją twórczość.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas: [email protected]

Instagram @zolza.sklep

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl