Pomoc

Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli chcesz anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami: kontakt@zolza.com.pl
Czy mogę edytować zamówienie?
Możemy zmienić rozmiar, wzór lub dane adresowe. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez e-mail: kontakt@zolza.com.pl Nie ma możliwości zmiany produktów np. koszulki na kubek. Należy wtedy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.
Czy pakujecie paczki na prezent?
W chwili obecnej nie świadczymy takiej usługi. Jeśli będzie dużo zapytań, to oczywiście odpowiemy na Wasze potrzeby.
Dostawa
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Wszystkie paczki wysyłamy kurierem Poczta Polska 48h. Gwarantuje to dostarczenie Waszej przesyłki w przeciągu 48h od jej nadania. Dodatkowo możecie śledzić swoją przesyłkę na stronie e-monitoring.
Ile wynosi koszt wysyłki?
Koszt wysyłki kurierem Poczta Polska 48h do kwoty 200 zł to: 15 zł.
Przy zamówieniach powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa. Bez względu na wielkość zamówienia. Paczki wysyłamy również zagranicę, szczegóły wysyłek zagranicznych znajdziesz w następnym pytaniu.
Wysyłacie paczki zagranicę?
Paczki wysyłamy do wszystkich krajów. Ceny wysyłki zależą od kraju, wagi i gabarytu zamówionego towaru. Wysyłka nalicza się automatycznie przy realizacji zamówienia. Dla przykładu:

Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Belgia i Włochy:
do 0,41 kg - 21 zł (np. jedna lub dwie koszulki)
0,42 -1 kg - 58 zł (np. kubek lub kubek i koszulka)
1,1-3 kg - 68 zł (więcej produktów)

Niemcy:
do 0,41 kg - 21 zł (np. jedna lub dwie koszulki)
0,42 - 1 kg - 54 zł (np. kubek lub kubek i koszulka)
1,1 - 3 kg - 65 zł (więcej produktów)

Stany Zjednoczone, Kanada i Australia:
do 0,41 kg - 22 zł (np. jedna lub dwie koszulki)
0,42 - 1 kg - 65 zł (np. kubek lub kubek i koszulka)
1,1 - 3 kg - 75 zł (więcej produktów)

Kubki zagranicę wysyłamy na odpowiedzialność klienta z uwagi na to, że przy przesyłkach zagranicznych nie można wykupić opcji specjalnej "Ostrożnie". Oczywiście staramy się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak się da.

Jeśli chcesz abyśmy wysłali paczkę do kraju, którego nie ma podczas składania zamówienia, to skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@zolza.com.pl - na pewno pomożemy.
Ile trwa przygotowanie paczki do wysyłki?
Przygotowanie i skompletowanie zamówienia do wysyłki trwa 5-10 dni roboczych. Staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy. Przystępujemy do produkcji dopiero po otrzymaniu zamówienia. Skupiamy się na dostarczaniu świetnych wzorów i nie jesteśmy w stanie fizycznie magazynować tak dużej ilości ubrań czy akcesoriów, aby móc wysyłać je tego samego dnia.

Wysyłki koszulek oraz bluz odbywają się wyłącznie w środy oraz piątki. Nie ma możliwości przyśpieszenia wysyłki w przypadku tych produktów.
Czy otrzymam informacje o etapie zamówienia?
Tak, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym etapie zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Konto możesz założyć również po złożeniu zamówienia, wystarczy podać taki sam adres e-mail.
Paczka przyszła uszkodzona, co zrobić?
Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, to koniecznie spisz protokół z kurierem. W każdym przypadku skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@zolza.com.pl - postaramy się pomóc.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwość. Dostępna jest wyłącznie wysyłka kurierem Poczty Polskiej.
Płatności
Jakie metody płatności są dostępne?
Dostępne metody płatności to:
- szybki przelew online
- przelew tradycyjny realizowany w banku
- BLIK
- PayPal (wyłącznie zamówienia zagraniczne)

Płatności online (płatności Shoplo) są obsługiwane przez BlueMedia S.A. Czyli szybkie i proste płatności z dowolnego banku, Twoja wpłata zostanie od razu zaksięgowana, a my przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.


Czy można płacić poprzez PayPal?
Taka możliwość jest dostępna dla zamówień zagranicznych. Podczas składania zamówienia należy wybrać kraj, a metoda płatności automatycznie stanie się dostępna.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Tak, wystarczy wybrać przelew jako metodę płatności. Dane do przelewu to:

Temzo Sp. z o.o.
ul. Dwernickiego 20/3
04-391 Warszawa

Idea Bank
05 1950 0001 2006 0003 6403 0003

W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.

Swift dla przelewów zagranicznych: IEEAPLPA

Kod IBAN: dopisek PL przed nr konta.
Czy płatności są bezpieczne?
Oczywiście, płatności online są realizowane przy współpracy z wiodącym polskim serwisem obsługi transakcji w sieci - Bluemedia, z usług którego korzystają największe polskie sklepy internetowe. Wszystkie transakcje są realizowane przy wykorzystaniu najbezpieczniejszych certyfikatów i protokołu https.

Nie otrzymałem paragonu ani faktury, co zrobić?
Potwierdzenie płatności otrzymasz od nas na adres e-mail. Jeśli z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła, to skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@zolza.com.pl
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wyślij do nas produkty z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj).

Pamiętaj, aby wcześniej poinformować nas o swojej decyzji wysyłając wiadomość o zwrocie na nasz adres e-mail: kontakt@zolza.com.pl
Zwracane produkty odeślij na adres:

Temzo Sp. z o.o.
Przecław 77A
95-060 Brzeziny

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Jeśli produkty będą używane, będzie czuć perfumy, tytoń, będą brudne lub zniszczone, to zwrot nie będzie mógł zostać uznany i produkty zostaną do Ciebie zwrócone.
Czy mogę wysłać do Was produkty za pobraniem lub Paczkomatem?
Nie ma takiej możliwości. Produkty wysłane inną metodą niż przesyłka Poczty Polskiej nie zostaną odebrane i wrócą do Ciebie.
W jaki sposób zwracacie pieniądze za zamówienie?
Pieniądze są zwracane w taki sam sposób jaki była dokonywana płatność. Jeśli skorzystałeś z płatności online, to pieniądze wrócą na konto z którego dokonywałeś przelewu.
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwracany produkt?
Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę wymienić produkty na inny rozmiar, kolor, model?
Zamówione produkty możemy wymienić na inny rozmiar. Natomiast jeśli wymiana nie wynika z naszej pomyłki, to należy opłacić wysyłkę wymienianego towaru w wysokości 10 zł. Płatność należy dokonać przelewem, a w tytule umieścić informację, że jest to koszt wysyłki wymienianego towaru.

Dane do przelewu:
Temzo Sp. z o.o.
ul. Dwernickiego 20/3
04-391 Warszawa

Idea Bank 05 1950 0001 2006 0003 6403 0003

Produkty wyślij do nas z wypełnionym formularzem (pobierz tutaj) na adres:

Temzo Sp. z o.o.
Przecław 77A
95-060 Brzeziny

Wysyłki wymienianego towaru realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania towaru do wymiany.

Do wymienianego towaru możesz dołączyć dowód wpłaty za ponowną wysyłkę. Przyspieszy to realizację wymiany.

W razie problemów skontaktuj się z nami: kontakt@zolza.com.pl - postaramy się pomóc.
Jak mogę złożyć reklamację?
Skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@zolza.com.pl opisz swój problem oraz jeśli to możliwe załącz zdjęcia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia złożenia reklamacji. W przypadku uznania Reklamacji za zasadną skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia czy produkt ma zostać wymieniony, czy mamy dokonać zwrotu środków na Twoje konto.
Konto
Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie jest to konieczne, ale niesie ze sobą wiele udogodnień. Proces Twojego zamówienia przebiegnie sprawniej, będziesz mieć łatwy wgląd w status zamówienia, swoje dane oraz potwierdzenia zamówień.
Czy mogę założyć konto po złożeniu zamówienia?
Tak, możesz założyć konto po dokonaniu zakupów. Jeśli zarejestrujesz taki sam adres e-mail, to zamówienie pojawi się na Twoim koncie.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Skorzystaj z funkcji „Przypomnij hasło”, a otrzymasz od nas wiadomość z możliwością zmiany hasła.
Jak zarejestrować nowe konto?
Wystarczy przejść na podstronę Rejestracja, wypełnić dane i potwierdzić klikając przycisk „Załóż konto”.
Jak się zalogować na swoje konto?
Wystarczy kliknąć ikonę „ludzika” na górnej belce i wpisać swoje dane do logowania. Możesz też kliknąć tutaj.
Czy mogę zmienić swoje dane podane podczas rejestracji?
Tak, wystarczy się zalogować na swoje konto i kliknąć przycisk „Edytuj dane”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Ktoś założył konto na mój adres e-mail, co zrobić?
Napisz do nas poprzez e-mail: kontakt@zolza.com.pl - postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas: kontakt@zolza.com.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Nie dziękuję