Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli chcesz anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami: [email protected]
Czy mogę edytować zamówienie?
Możemy zmienić produkt, dodać kolejny do zamówienia lub zmienić dane adresowe. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez e-mail: [email protected]
Czy pakujecie paczki na prezent?
W chwili obecnej pakujemy na prezent wybrane produkty, takie jak świecę urodzinową oraz zestawy świec sojowych. Opcja jest widoczna przy produkcie. Nie mamy jeszcze dostępnej opcji pakowania na prezent dla wszystkich produktów.
Dostawa
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Dostępne sposoby dostawy: Kurier InPost Paczkomaty InPost DPD Pickup Kurier DPD Orlen Paczka Paczkomaty - Paczka w Weekend (dostępna od czwartku godz. 14:00 do piątku godz. 12:00 - zamówienia wysłane tą metodą dostarczane są do Paczkomatu w weekend)
Ile wynosi koszt wysyłki?
Przy zamówieniach powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa metodą wysyłki Orlen Paczka
*darmowa dostawa nie obowiązuje przy płatności przy odbiorze oraz przesyłkach zagranicznych.
Wysyłacie paczki zagranicę?
Tak, wysyłamy nacze produkty zagranicę. Wystarczy w Koszyku w pierwszym kroku zmienić kraj. Wszystkie paczki wysyłamy wyłącznie kurierem, aby klient mógł śledzić wysyłkę, a dostawa była zrealizowana jak najszybciej. Koszt dostawy (dowolna wielkość paczki):
Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, napisz do nas - postaramy się pomóc.
Płatność za przesyłki zagraniczne można dokonać m.in kartą płatniczą oraz przelewem tradycyjnym na dane:
PINK Roksana Kleczkowska ul. Małopolska 71 O 42-218 Częstochowa
ING 29 1050 1142 1000 0097 3770 0675
W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.
Swift dla przelewów zagranicznych: INGBPLPW
Z uwagi na to, że przy przesyłkach zagranicznych nie można wykupić do nich opcji specjalnej "Ostrożnie", kubki oraz świeczki za granicę wysyłamy na odpowiedzialność klienta.
Ile trwa przygotowanie paczki do wysyłki?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w weekend wysyłane są w poniedziałek.
Jeżeli dany produkt jest niedostępny lub dostępny w przedsprzedaży to czas realizacji zamówienia widnieje pod przyciskiem "Dodaj do koszyka".
Czy otrzymam informacje o etapie zamówienia?
Tak, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym etapie zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Konto możesz założyć również po złożeniu zamówienia, wystarczy podać taki sam adres e-mail.
Paczka przyszła uszkodzona, co zrobić?
Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, to koniecznie spisz protokół z kurierem. W każdym przypadku skontaktuj się z nami poprzez e-mail: [email protected] - postaramy się pomóc.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwość. Dostępna jest wyłącznie wysyłka kurierem lub do Paczkomatu.
Płatności
Jakie metody płatności są dostępne?
Dostępne metody płatności to: - szybki przelew online - przelew tradycyjny realizowany w banku - BLIK - płatność kartą
Płatności online oraz kartą (płatności Shoper) są obsługiwane przez Autopay S.A. Czyli szybkie i proste płatności z dowolnego banku, Twoja wpłata zostanie od razu zaksięgowana, a my przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.
Czy można płacić poprzez PayPal?
Taka forma płatności jest niedostępna. Dostępne są szybkie płatności, płatność kartą oraz przelew tradycyjny.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Taka metoda płatności jest domyślnie niedostępna. Natomiast gdyby wystąpiły problemy z płatnością, to oczywiście jest możliwość dokonania wpłaty metodą tradycyjną. Dane do przelewu to:
PINK Roksana Kleczkowska ul. Małopolska 71 O 42-218 Częstochowa
ING 29 1050 1142 1000 0097 3770 0675
W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.
Swift dla przelewów zagranicznych: INGBPLPW
Kod IBAN: dopisek PL przed nr konta.
Czy płatności są bezpieczne?
Oczywiście, płatności online są realizowane przy współpracy z wiodącym polskim serwisem obsługi transakcji w sieci - Autopay, z usług którego korzystają największe polskie sklepy internetowe. Wszystkie transakcje są realizowane przy wykorzystaniu najbezpieczniejszych certyfikatów i protokołu https.
Nie otrzymałem paragonu ani faktury, co zrobić?
Potwierdzenie płatności otrzymasz od nas na adres e-mail. Jeśli z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła, to skontaktuj się z nami przez e-mail: [email protected]
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Łatwy i szybki zwrot możesz zrobić tutaj. Poniżej krótka instrukcja.
Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą zostać bezpiecznie zapakowane do wysyłki. Jeśli produkt będzie używany, świeczka będzie mieć przypalony knot, zwracany produkt będzie brudny lub zniszczony (również w transporcie), to zwrot nie będzie mógł zostać uznany i produkty zostaną do Ciebie zwrócone.
[BANER-WZ]
Czy mogę wysłać do Was produkty kurierem lub do Paczkomatu?
Pieniądze są zwracane w taki sam sposób jaki była dokonywana płatność. Jeśli zamówienie zostało opłacone poprzez płatności online, to pieniądze wrócą na konto z którego był wykonany przelew.
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwracany produkt?
Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę wymienić produkty na inny rozmiar, kolor, model?
Zamówione produkty możemy wymienić. Natomiast jeśli wymiana nie wynika z naszej pomyłki, to należy opłacić wysyłkę wymienianego towaru w wysokości 14,90 zł. Płatność należy dokonać przelewem, a w tytule umieścić informację, że jest to koszt wysyłki wymienianego towaru.
Dane do przelewu: PINK Roksana Kleczkowska ul. Małopolska 71 O 42-218 Częstochowa
ING 29 1050 1142 1000 0097 3770 0675
Produkty wyślij do nas z wypełnionym formularzem (pobierz tutaj) na adres:
PINK Roksana Kleczkowska Małopolska 71 O 42-218 Częstochowa
Wysyłki wymienianego towaru realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania towaru do wymiany.
Do wymienianego towaru możesz dołączyć dowód wpłaty za ponowną wysyłkę. Przyspieszy to realizację wymiany.
W razie problemów skontaktuj się z nami: [email protected] - postaramy się pomóc.
Jak mogę złożyć reklamację?
Skontaktuj się z nami na adres e-mail: [email protected] Opisz swój problem oraz jeśli to możliwe załącz zdjęcia.
Reklamacje staramy się rozpatrywać maksymalnie w 48h.
Konto
Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie jest to konieczne, ale niesie ze sobą wiele udogodnień. Proces Twojego zamówienia przebiegnie sprawniej, będziesz mieć łatwy wgląd w status zamówienia, swoje dane oraz potwierdzenia zamówień.
Czy mogę założyć konto po złożeniu zamówienia?
Tak, możesz założyć konto po dokonaniu zakupów. Jeśli zarejestrujesz taki sam adres e-mail, to zamówienie pojawi się na Twoim koncie.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Skorzystaj z funkcji „Przypomnij hasło”, a otrzymasz od nas wiadomość z możliwością zmiany hasła.
Jak zarejestrować nowe konto?
Wystarczy przejść na podstronę Rejestracja, wypełnić dane i potwierdzić klikając przycisk „Załóż konto”.
Jak się zalogować na swoje konto?
Wystarczy kliknąć ikonę „ludzika” na górnej belce i wpisać swoje dane do logowania. Możesz też kliknąć tutaj.
Czy mogę zmienić swoje dane podane podczas rejestracji?
Tak, wystarczy się zalogować na swoje konto i kliknąć przycisk „Edytuj dane”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Czy szukacie nowych Ambasadorek marki?
W tym momencie nie prowadzimy naboru na nowe Ambasadorki. Natomiast jeżeli masz ciekawe konto na Instagramie lub prowadzisz Bloga, to możesz do nas napisać na adres: [email protected] - chętnie zobaczymy Twoją twórczość.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas: [email protected]
Odbierz 10 zł rabatu na pierwsze zamówienie powyżej 100 zł! 🎁👉 Dodatkowo zyskasz możliwość otrzymania darmowej świecy do kolejnego zamówienia 👉 Jako pierwsza dowiesz się o nowościach oraz planowanych promocjach, które są meeeega rzadko :)
*Rabat nie obowiązuje na vouchery i produkty przecenione.
Sklep jest w trybie podglądu
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.