Świece sojowe ręcznie robioneWysyłka w 24hDarmowa dostawa od 200 zł

Pomoc

Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli chcesz anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami: kontakt@zolza.com.pl
Czy mogę edytować zamówienie?
Możemy zmienić rozmiar, wzór lub dane adresowe. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez e-mail: kontakt@zolza.com.pl Nie ma możliwości zmiany produktów np. koszulki na kubek. Należy wtedy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.
Czy pakujecie paczki na prezent?
W chwili obecnej nie świadczymy takiej dodatkowej usługi. Natomiast wszystkie zamówienia staramy się pakować tak, aby otwieranie ich było przyjemnością. Na naszym Instagramie możesz zobaczyć zapakowaną paczkę - tutaj.
Dostawa
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Dostępne sposoby dostawy:
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost


Ile wynosi koszt wysyłki?
Kurier InPost do kwoty 200 zł: 14,90 zł.
Paczkomaty InPost do kwoty 200 zł: 14,90 zł.


Przy zamówieniach powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa.
*darmowa dostawa nie obowiązuje przy płatności przy odbiorze oraz przesyłkach zagranicznych.
Wysyłacie paczki zagranicę?
Tak, realizujemy wysyłki do krajów Unii Europejskiej.

Ceny wysyłki zależą od wagi i gabarytu zamówionego towaru:
do 0,41 kg - 24,50 zł (np. skarpetki, 1x kubek lub 1x świeczka)
od 0,42 kg do 1 kg - 58 zł (np. 3x kubek lub 3x świeczka lub zestaw świeczek)
od 1,1 kg do 3 kg - 68 zł (np. większe paczki)

Wszystkie paczki wysyłane są Pocztą Polską.

Płatność za przesyłki zagraniczne można dokonać przelewem tradycyjnym na dane:

PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

ING
29 1050 1142 1000 0097 3770 0675

W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.

Swift dla przelewów zagranicznych: INGBPLPW

Z uwagi na to, że przy przesyłkach zagranicznych nie można wykupić do nich opcji specjalnej "Ostrożnie", kubki oraz świeczki za granicę wysyłamy na odpowiedzialność klienta.
Ile trwa przygotowanie paczki do wysyłki?
Wysyłki dostępnych produktów staramy się przygotowywać w 24h.

Jeżeli dany produkt jest niedostępny lub dostępny w przedsprzedaży to czas realizacji zamówienia widnieje pod przyciskiem "Dodaj do koszyka".
Czy otrzymam informacje o etapie zamówienia?
Tak, będziemy Cię informować poprzez e-mail o każdym etapie zamówienia. Status zamówienia możesz również sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Konto możesz założyć również po złożeniu zamówienia, wystarczy podać taki sam adres e-mail.
Paczka przyszła uszkodzona, co zrobić?
Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona przy odbiorze, to koniecznie spisz protokół z kurierem. W każdym przypadku skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@zolza.com.pl - postaramy się pomóc.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwość. Dostępna jest wyłącznie wysyłka kurierem lub do Paczkomatu.
Płatności
Jakie metody płatności są dostępne?
Dostępne metody płatności to:
- szybki przelew online
- przelew tradycyjny realizowany w banku
- BLIK
- płatność kartą


Płatności online oraz kartą (płatności Shoplo) są obsługiwane przez BlueMedia S.A. Czyli szybkie i proste płatności z dowolnego banku, Twoja wpłata zostanie od razu zaksięgowana, a my przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.

Czy można płacić poprzez PayPal?
Taka forma płatności jest niedostępna. Dostępne są szybkie płatności, płatność kartą oraz przelew tradycyjny.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Tak, wystarczy wybrać przelew jako metodę płatności. Dane do przelewu to:

PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

ING
29 1050 1142 1000 0097 3770 0675

W tytule przelewu umieszczamy nr zamówienia.

Swift dla przelewów zagranicznych: INGBPLPW

Kod IBAN: dopisek PL przed nr konta.
Czy płatności są bezpieczne?
Oczywiście, płatności online są realizowane przy współpracy z wiodącym polskim serwisem obsługi transakcji w sieci - Bluemedia, z usług którego korzystają największe polskie sklepy internetowe. Wszystkie transakcje są realizowane przy wykorzystaniu najbezpieczniejszych certyfikatów i protokołu https.

Nie otrzymałem paragonu ani faktury, co zrobić?
Potwierdzenie płatności otrzymasz od nas na adres e-mail. Jeśli z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła, to skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@zolza.com.pl
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Zwrotu możesz dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wyślij do nas produkty z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj).

Pamiętaj, aby wcześniej poinformować nas o swojej decyzji wysyłając wiadomość o zwrocie na nasz adres e-mail: kontakt@zolza.com.pl
Zwracane produkty odeślij na adres:

PINK Roksana Kleczkowska
ul. Poleska 33/15
42-218 Częstochowa


Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Jeśli produkty będą używane, świeczka będzie mieć przypalone knoty, na koszulkach będzie czuć perfumy, tytoń, będą brudne lub zniszczone, to zwrot nie będzie mógł zostać uznany i produkty zostaną do Ciebie zwrócone.
Czy mogę wysłać do Was produkty za pobraniem lub Paczkomatem?
Nie ma takiej możliwości. Produkty wysłane inną metodą niż przesyłka Poczty Polskiej nie zostaną odebrane i wrócą do Ciebie.
W jaki sposób zwracacie pieniądze za zamówienie?
Pieniądze są zwracane w taki sam sposób jaki była dokonywana płatność. Jeśli skorzystałeś z płatności online, to pieniądze wrócą na konto z którego dokonywałeś przelewu.
Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwracany produkt?
Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę wymienić produkty na inny rozmiar, kolor, model?
Zamówione produkty możemy wymienić na inny rozmiar. Natomiast jeśli wymiana nie wynika z naszej pomyłki, to należy opłacić wysyłkę wymienianego towaru w wysokości 10 zł. Płatność należy dokonać przelewem, a w tytule umieścić informację, że jest to koszt wysyłki wymienianego towaru.

Dane do przelewu:
PINK Roksana Kleczkowska
ul. Małopolska 71 O
42-218 Częstochowa

ING
29 1050 1142 1000 0097 3770 0675

Produkty wyślij do nas z wypełnionym formularzem (pobierz tutaj) na adres:

PINK Roksana Kleczkowska
Poleska 33/15
42-218 Częstochowa

Wysyłki wymienianego towaru realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania towaru do wymiany.

Do wymienianego towaru możesz dołączyć dowód wpłaty za ponowną wysyłkę. Przyspieszy to realizację wymiany.

W razie problemów skontaktuj się z nami: kontakt@zolza.com.pl - postaramy się pomóc.
Jak mogę złożyć reklamację?
Skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@zolza.com.pl opisz swój problem oraz jeśli to możliwe załącz zdjęcia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia złożenia reklamacji. W przypadku uznania Reklamacji za zasadną skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia czy produkt ma zostać wymieniony, czy mamy dokonać zwrotu środków na Twoje konto.
Konto
Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie jest to konieczne, ale niesie ze sobą wiele udogodnień. Proces Twojego zamówienia przebiegnie sprawniej, będziesz mieć łatwy wgląd w status zamówienia, swoje dane oraz potwierdzenia zamówień.
Czy mogę założyć konto po złożeniu zamówienia?
Tak, możesz założyć konto po dokonaniu zakupów. Jeśli zarejestrujesz taki sam adres e-mail, to zamówienie pojawi się na Twoim koncie.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Skorzystaj z funkcji „Przypomnij hasło”, a otrzymasz od nas wiadomość z możliwością zmiany hasła.
Jak zarejestrować nowe konto?
Wystarczy przejść na podstronę Rejestracja, wypełnić dane i potwierdzić klikając przycisk „Załóż konto”.
Jak się zalogować na swoje konto?
Wystarczy kliknąć ikonę „ludzika” na górnej belce i wpisać swoje dane do logowania. Możesz też kliknąć tutaj.
Czy mogę zmienić swoje dane podane podczas rejestracji?
Tak, wystarczy się zalogować na swoje konto i kliknąć przycisk „Edytuj dane”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Czy mogę usunąć swoje konto ze sklepu?
Tak, zaloguj się na swoje konto. Kliknij przycisk „Edytuj dane”, a następnie na samym dole strony „Usuń konto”.
Czy szukacie nowych Ambasadorek marki?
W tym momencie nie prowadzimy naboru na nowe Ambasadorki. Natomiast jeżeli masz ciekawe konto na Instagramie lub prowadzisz Bloga, to możesz do nas napisać na adres: kontakt@zolza.com.pl - chętnie zobaczymy Twoją twórczość.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas: kontakt@zolza.com.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Nie dziękuję